Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

ΔΟΚΤΩΡ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Το ιστορικό της αποστασίας



ΔΟΚΤΩΡ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ
<<...πρέπει να οριοθετήσομε τί ακριβώς έχει συμβεί για να μπορούμε σαν Έλληνες και Ελληνισμός να αντιληφθούμε γιατί είμαστε τόσο διαφορετικοί; Τί είναι η προ της αποστασίας Ανθρώπινη Φύση και τί είναι μετά την αποστασία ανθρώπινη φύση. >>

ΤΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ
Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να καταλάβουν οι Συν-Έλληνες και οι Συν-Ελληνίδες μας ότι η Ελλάδα εκπροσωπεί και αντιπροσωπεύει μόνη της, μόνη της!!!, αυτό που ονομάζεται Άνθρωπος. Τί ακριβώς είναι η διαφορά των Ελλήνων από τους υπολοίπους. Η διαφορά είναι ότι οι Έλληνες είπαν εκείνο το θαυμάσιο ρητό του Πρωταγόρα, το οποίο το είχαν και πάντα σαν – θα λέγαμε – τελετουργικά το ακολουθούσαν “Πάντων χρημάτων μέτρον Άνθρωπος”. Τώρα τί λέει το αποστατικό DNA; “Πάντων ανθρώπων μέτρον χρήμα”. Καταλαβαίνετε την διαφορά; Ο μεν ο Πρωταγόρας μας λέει “Πάντων χρημάτων μέτρον Άνθρωπος”, ενώ ο εβραίος σου λέει “πάντων ανθρώπων μέτρον χρήμα”. Εάν δεν έχεις δηλαδή ... και τί σημαίνει χρήμα; Χρήμα δεν σημαίνει το νόμισμα. Χρήμα σημαίνει... Προέρχεται από το ρήμα χράω-χρώμαι και δεν αφορά μόνον τις υλικές υποστάσεις. Το χρήμα σημαίνει και την πνευματική, την ενεργειακή μας υπόσταση. Το χρήμα λοιπόν “Πάντων Χρημάτων Μέτρον Άνθρωπος”, λέει λοιπόν ο Έλληνας, ο Φιλόσοφος, ο Πραγματικός Άνθρωπος ότι είναι αδύνατον να υπάρχει κάποιος ή κάτι στο Σύμπαν το οποίον να μη μπορεί να προσαρμόσει στα μέτρα του ο Άνθρωπος.

ΕΛΛΗΝ & ΕΒΡΑΙΟΣ
Σας αναφέρω δύο πολύ απτά παραδείγματα για να καταλάβετε τις νοοτροπίες της προ της αποστασίας και μετά την αποστασία. Είπαμε και το έχουμε αποδείξει επανειλημμένως ότι οι 2 δυνάμεις που μάχονται στον πλανήτη είναι ο Έλληνας αυτήν την στιγμή και ο εβραίος με την έννοια που έχομε πει για τους καζάρους αποστάτες. Στην βιβλιογραφία και των δύο, υπάρχουν 2 παράλληλοι μύθοι. Ο ένας είναι του Προμηθέα και ο άλλος είναι του Ιώβ. Και οι δύο – και ο Προμηθέας και ο Ιώβ υπέστησαν πάρα πολλά δεινά από τις πράξεις τις οποίες έκαναν. Ο μεν Ιώβ δεν έκανε τίποτε κακό και ενώ ήτο πλούσιος, ίσως ο σοφότερος, ο ευδαιμονέστερος άνθρωπος στον πλανήτη, ξαφνικά τα έχασε όλα. Κι άρχισε λοιπόν να παραπονιέται στο Θεό γιατί και για ποιόν λόγο του συμπεριφέρθηκε έτσι ο Θεός. Ο Θεός τον υποβιβάζει του λέει ότι “είσαι βλαξ, είσαι ανόητος, πώς τόλμησες ποτέ και να με ρωτήσεις ακόμη για ποιόν λόγο αγνοώντας, την δικαιότητα της Κρίσης μου” και ουδέποτε ο Ιώβ αποφάσισε να φέρει οποιαδήποτε αντίρρηση εις τον Θεόν του, παρά υπέστη όλη την τιμωρία χωρίς καμμία απολύτως αντίρρηση. Βλέπουμε τώρα τον Προμηθέα από την άλλη μεριά, ο οποίος δικαίως πάσχει και ουδέποτε υποβιβάζει τον εαυτό του έναντι του Διός. Εκείνο που κάνει; Τον κοιτάει στα μάτια και του λέει “ό,τι και να γίνει – δεν με ενδιαφέρει η τιμωρία που μου έβαλες – αλλά ό,τι και να γίνει το έκανα γιατί; Έτσι αισθανόμουν εγώ το Δίκαιο”. Τολμά δηλαδή ο Άνθρωπος να κοιτάει στα μάτια τον Θεό και να του λέει ότι Υπάρχει κάτι πολύ πιο δυνατό από σένα που ονομάζεται συναίσθημα της Δικαιοσύνης. Και εγώ επειδή αυτό το συναίσθημα χρησιμοποίησα και γι' αυτό ευεργέτησα την Ανθρωπότητα, δεν με ενδιαφέρει, ουδέποτε πρόκειται να σου ζητήσω συγνώμη... Και ο Θεός; Ο Θεός των Ελλήνων τί κάνει; Συζητάει με τον Προμηθέα και προσπαθεί να έχει Δια-Λογική συζήτηση για ποιόν λόγο και με ποιά κριτήρια επεβλήθη αυτή η τιμωρία. Να ενθυμήστε ότι και οι Θεοί ακόμη ορκίζοντω στα νερά της Στυγός ότι “εάν δεν υπακούσουν, εάν παρα-βλέψουν και παρα-ποιήσουν τους θεϊκούς νόμους του Σύμπαντος, την Δικαιοσύνη, την Αρετή, την Ισηγορία, την Ελευθερία, έπρεπε να υποστούν ορισμένη τιμωρία. Ακόμη και οι Θεοί λοιπόν, και οι Άνθρωποι λοιπόν, ο Έλληνας λοιπόν κοιτάει το Θεό του στα μάτια. Ένα από τα πολύ θαυμαστά, θα έλεγα, ρητά των αρχαίων ήτανε αυτό το οποίον έγραψε ο Θέογνις ομιλώντας με τον Δία. Ακούτε πώς απευθύνεται στον Δία. “Ζεύ φίλε θαυμάζω Σε”. Λέει ο Θέογνις προς τον Δία. “Ζεύ φίλε θαυμάζω Σε”. Ο δε Αισχύλος λέει “Πολλά τα δεινά και ουδέν Ανθρώπου δεινότερον έστίν”. Τα θαυμαστά λέει του Σύμπαντος είναι άπειρα, αλλά το θαυμαστότερον δημιούργημα από όλα είναι ο Άνθρωπος. Ο Άνθρωπος είναι εκείνος ο οποίος ουσιαστικά είναι η Θεότης του Σύμπαντος. Εκεί μέσα στον ανθρώπινο νου, δηλαδή στο νοητικόν, στο επιθυμιτικόν και το θυμοειδές, σε αυτές λοιπόν τις 3 έννοιες, το τρισυπόστατον της θεότητος, το οποίον οι Έλληνες προέβαλλαν από την εποχή του Ερμή του Τρισμέγιστου ακόμα, εκεί βρίσκεται η Θεότης. Επομένως όταν ο Θέογνις βλέπει τον Δία και του λέει “Ζεύ Φίλε Θαυμάζω Σε”, τί σημαίνει; Ότι ήμεθα φτιαγμένοι από τα ίδια υλικά απλώς εσύ έχεις περισσότερες δυνατότητες από μένα. Και αυτή είναι η ουσία.

Η ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ ΟΥΣΙΑ
Τα πάντα στο Σύμπαν προήλθαν από την Πρωτόγονη Ουσία. Το Αστρικό μας Σώμα και το Φυσικό μας Σώμα, όπως και το Πνευματικό είναι οι τρείς υποστάσεις. Το Νοητικό, το Θυμικό και το Επιθυμητικό. Αυτές λοιπόν οι διαφορές είναι ανάμεσα στους δύο. Βλέπετε πώς ο Ιώβ αντιμετωπίζει τον Θεό σαν σκλάβος και βλέπετε πώς ο Προμηθέας αντιμετωπίζει τον Δία σαν ίσος προς ίσο. Έτσι, εκεί ακριβώς... σε αυτό το σημείο ... εκεί ακριβώς είναι η αποστασία. Η αποστασία τί σημαίνει; Ότι ήρθε κάποιος, μια τρίτη οντότητα και προσήλκυσε ένα μέρος του Ελληνισμού προς τα εκεί, απεστάτησε όπως μας λέει ο Ησίοδος: ο Κρόνος και οι Τιτάνες κάνανε μία συμμαχία λέει και τα βάλανε με τους Ολυμπίους. Οι Ολύμπιοι ήσαν εκείνοι οι οποίοι έφεραν τον Πολιτισμό στην Ανθρωπότητα, στο Ανθρώπινο Γένος. Κατ' επανάληψιν έχομε πει ότι ο Πολιτισμός κατήλθε στο Λύκαιον της Αρκαδίας και στην Κνωσσό. Επομένως, πρέπει να οριοθετήσομε τί ακριβώς έχει συμβεί για να μπορούμε σαν Έλληνες και Ελληνισμός να αντιληφθούμε γιατί είμαστε τόσο διαφορετικοί; Τί είναι η προ της αποστασίας Ανθρώπινη Φύση και τί είναι μετά την αποστασία ανθρώπινη φύση.

Το ιστορικό της αποστασίας

https://hellascitizen.wordpress.com/history/