Τρίτη, 15 Μαρτίου 2016

Tα μυστικά κονδύλια του «ναι» για το σχέδιο Aνάν



Το σχέδιο Ανάν επανέρχεται …
Tα μυστικά κονδύλια του «ναι» για το σχέδιο Aνάν
Το τελευταίο διάστημα έχουν αναπτυχθεί πολύ μεγάλες προσδοκίες, που σχεδόν φθάνουν στα όρια των πανηγυρισμών για σύντομη λύση του Κυπριακού. Δεν είναι καθόλου κακό ασφαλώς (αντιθέτως θα έλεγα) να εντείνουμε τις προσπάθειες μας, ώστε να εξευρεθεί μια δίκαιη και βιώσιμη λύση. Κι αν στα κατεχόμενα αποφάσιζε ο Μουσταφά Ακιντζί, τότε τα πράγματα θα ήταν σαφώς καλύτερα. Στο Κυπριακό, όμως, τον τελικό λόγο τον έχει δυστυχώς πάντα η Άγκυρα. Θυμίζω, ότι, μόλις ο νέος κατοχικός ηγέτης αναφέρθηκε σε δύο αδελφά κράτη (Τουρκία-ψευδοκράτος), είσπραξε την οργίλη αντίδραση του νεοσουλτάνο! Η Τουρκία, είπε ο Ταγίπ Ερντογάν, έκανε πολλές θυσίες και έχυσε αίμα για τους Τούρκους Κύπριους! Η Τουρκία είναι που αποφασίζει για το βρέφος (έτσι αποκάλεσε το ψευδοκράτος), για το οποίο δαπανά ένα δισ. δολάρια ετησίως! Η Τουρκία, διαπραγματεύεται μόνο λύση δύο κρατών και δύο ιδρυτικών λαών. Οι παλληκαριές του Μουσταφά Ακιντζί κράτησαν όσο τα καμώματα μιας μόνο νύχτας!

Για τους αφελείς, τους ανιστόρητους και όσους έχουν κοντή μνήμη, επιβάλλεται να θυμίσουμε, ότι η κατοχική Τουρκία (σε αντίθεση με την Αθήνα και τη Λευκωσία που ουδέποτε χάραξαν μια αξιόπιστη και μακροχρόνια στρατηγική για τα Εθνικά μας θέματα), έχει σχεδιάσει την πολιτική της για την Κύπρο από το 1956. Έκτοτε, η Υψηλή Στρατηγική της Άγκυρας για το Κυπριακό, καθορίζεται από τις δύο εκθέσεις του καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου Νιχάτ Ερίμ, μέσα από τις οποίες προβλέπεται η διχοτόμηση της Κύπρου, κι αυτός ο στόχος δεν άλλαξε ποτέ. Το σχέδιο Νιχάτ Ερίμ, που αποτελούσε και αποτελεί σταθερή πολιτική όλων των κυβερνήσεων της Τουρκίας, διαπιστώνει, προβλέπει και κατά περίπτωση υλοποιεί. Διαπιστώνει ότι στην Κύπρο υπάρχουν δύο διαφορετικές κοινότητες και ότι για την Τουρκία «η καλύτερη λύση είναι η διχοτόμηση». Υλοποιεί την μετακίνηση πληθυσμών (ανταλλαγή πληθυσμών αμέσως μετά την εισβολή όταν τον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο αναπλήρωνε στην προεδρία ο Γλ. Κληρίδης) και την ελεύθερη μετάβαση Τούρκων προς την Κύπρο (εποικισμός). Προβλέπει, ότι το μέλλον των δύο λαών (έτσι ονομάζει τις δύο κοινότητες) πρέπει να αποφασισθεί με ξεχωριστό δημοψήφισμα για το οποίο η Τουρκία δεν πρέπει να ανησυχεί για την έκβαση του. Σε κάθε περίπτωση για τους Τούρκους δεν νοείται λύση του Κυπριακού που δεν θα προβλέπει συμμετοχή της Τουρκίας στην ασφάλεια της περιοχής που θα παραχωρηθεί στους Έλληνες (το προέβλεπε μεταξύ των άλλων και το Σχέδιο Ανάν). Το βαθύ τουρκικό κράτος δεν έδωσε ποτέ δείγματα γραφής για αλλαγή πλεύσης και διαφοροποίησης των επεκτατικών του σχεδιασμών (αυτό λέει και το «στρατηγικό μανιφέστο» Νταβούτογλου). Αντιθέτως, την πολιτική Νιχάτ Ερίμ είναι που υλοποιεί με απόλυτη συνέπεια.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ανακάλυψη μεγάλων κοιτασμάτων φυσικού αερίου στην Μεσογειακή λεκάνη, έκαναν την Άγκυρα, να επιδιώκει (προκειμένου να ελέγξει τους δρόμους μεταφοράς φυσικού αερίου στην Ευρώπη) την άμεση λύση του Κυπριακού, χωρίς ωστόσο η ίδια να κάνει το παραμικρό για να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση. Αντιθέτως εκμεταλλευόμενη κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις διεθνείς συγκυρίες (ήδη εκβιάζει ασύστολα την Ευρώπη στο προσφυγικό) και τις δικές μας αδέξιες-επικίνδυνες-εγκληματικές κινήσεις-επιλογές και την απίστευτη αφέλεια μας, προσπαθεί, να λύσει το Κυπριακό στα μέτρα της. Φίλε Αμχέτ, έτσι προσφώνησε στην τελευταία τους συνάντηση τον Νταβούτογλου ο Αλέξης Τσίπρας, την ώρα που ο Τούρκος πρωθυπουργός έδινε εντολές να ξεφορτώνουν ανεξέλεγκτα πρόσφυγες και μετανάστες στα ελληνικά νησιά ...
Εν τω μεταξύ, στη Λευκωσία και ενώ οι συνομιλίες βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο (με την κυπριακή κυβέρνηση να διαβεβαιώνει ότι δεν θα αποδεχθεί λύση απαράδεκτη και θνησιγενή), είχαμε τις αποκαλύψεις του πρόεδρου της Ε.Δ.Ε.Κ. που δείχνουν ξεκάθαρα ότι ουσιαστικά αυτό που συζητά ο πρόεδρος Αναστασιάδης είναι ίσως κάτι χειρότερο από το αγαπημένο του «Σχέδιο Ανάν». Οι αποκαλύψεις Μαρίνου Σιζόπουλου, μέσα από τα πρακτικά του Εθνικού Συμβουλίου (καλώς ή κακώς θα το κρίνει η ιστορία), δείχνουν ότι μέχρι τώρα στις συνομιλίες, Αναστασιάδης και Ακιντζή συμφώνησαν: Το ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, θα αποτελείται από ίσο αριθμό Ελλήνων Κυπρίων και Τούρκων Κυπρίων (4+4). Για συνταγματικά θέματα η επιλογή του προέδρου θα γίνεται με κλήρο από έναν κατάλογο ξένων δικαστών (εκτός Ελλάδας, Τουρκίας και Βρετανίας). Ο ξένος δικαστής θα προεδρεύει και θα έχει τη νικώσα ψήφο σε περίπτωση ισοψηφίας. Στην ΓΕΡΟΥΣΙΑ η σύνθεση του ανώτατου νομοθετικού σώματος θα συγκροτείται στη βάση εθνοτικής προέλευσης 50/50 με ίσο αριθμό Ελλήνων Κυπρίων και Τούρκων Κυπρίων (20+20). Θα υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες πολιτών με διαφορετικές ιδιότητες …. Ο Έλληνας Κύπριος που θα μετακινείται στην τουρκοκυπριακή συνιστώσα πολιτεία θα μπορεί να αιτείται να του παραχωρηθεί η τουρκοκυπριακή υπηκοότητα! Θα έχει δικαίωμα ψήφου στις εκλογές Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ευρωεκλογές (όχι βουλευτικές, όχι Προεδρικές). Όσοι θα έχουν μόνιμη εγκατάσταση αλλά δεν θα έχουν υπηκοότητα στη συνιστώσα πολιτεία θα έχουν δικαίωμα ψήφου μόνο στο βαθμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αυτοί που θα διαμένουν στο ένα συνιστών κράτος αλλά θα θεωρούνται ετεροδήμοτες και θα ψηφίζουν για τις εκλογές του άλλου συνιστώντος κρατιδίου. Η επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας θα αποτελείται από 3+3 Έλληνες Κύπριους και Τούρκους Κύπριους. Θα υπάρχει εκ περιτροπής προεδρία (2:1) και η νικώσα ψήφος θα ανήκει στον Πρόεδρο. Για του Ανώτατους Αξιωματούχους του Κράτους, θα υπάρχει αναλογία 2:1 για όλες τις θέσεις διορισμού. Από τα διαφορετικά σημεία των πρακτικών προκύπτει επίσης ότι έχει συμφωνηθεί η de-facto παραμονή 114.000 εποίκων στην τουρκοκυπριακή συνιστώσα πολιτεία. Για το περιουσιακό: Η Επιτροπή Περιουσιακού (με αναλογία ένα Έλληνα Κύπριο προς ένα Τούρκο Κύπριο και ένα ξένο εμπειρογνώμονα που θα προεδρεύει) θα αποφασίζει στη βάση κριτηρίων και θα παίρνει απόφαση που θα καθορίζει ποιος θα έχει προτεραιότητα ο ιδιοκτήτης ή ο χρήστης. Και όλο αυτό το απίστευτο συνονθύλευμα οι οπαδοί της όποιας λύσης, έχουν το θράσος να το ονομάζουν ευρωπαϊκή λύση!!!
Συμπέρασμα: Η προσπάθεια της Τουρκίας να διαλύσει την Κυπριακή Δημοκρατία απέτυχε, όταν την 1η Νοεμβρίου 1974, η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών υιοθέτησε ομόφωνα το Ψήφισμα 3212, το πρώτο από μία σειρά ψηφισμάτων, που ζητά το σεβασμό της κυριαρχίας, ανεξαρτησίας, εδαφικής ακεραιότητας και του αδέσμευτου της Κυπριακής Δημοκρατίας, καθώς και την άμεση αποχώρηση από το νησί όλων των ξένων στρατευμάτων. Με αυτό το ψήφισμα εξασφαλίσθηκε ουσιαστικά η συνέχεια της Κυπριακής Δημοκρατίας, η οποία στη πορεία, και παρά τα τεράστια προβλήματα που προκάλεσε η τουρκική εισβολή και κατοχή, διέπρεψε. Με όλα τα παραπάνω φαίνεται πως την Κυπριακή Δημοκρατία, που δεν κατέφερε να καταργήσει η εισβολική Τουρκία, θα της δώσουμε εμείς οι ίδιοι τη χαριστική βολή με όλα αυτά τα απαράδεκτα που φαίνεται να συμφωνούνται πίσω από τι πλάτες μας…
Δρ. Αυγουστίνος (Ντίνος) Αυγουστή
Εκπαιδευτικός στο ΤΕΙ Λάρισα
Από το Μονάγρι Λεμεσού
a.avgoustis@hotmail.com
http://infognomonpolitics.blogspot.com.cy/2016/03/blog-post_139.html#more
http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/ta_maura_dolaria-1370668/
http://olympia.gr/2011/08/01/%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B1-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%B1/
Tα μυστικά κονδύλια του «ναι» για το σχέδιο Aνάν 20.5.2006
Tη χρηματοδότηση με εκατομμύρια δολάρια δικοινοτικών προγραμμάτων, οι υπεύθυνοι των οποίων παραμένουν πεισματικά άγνωστοι, αλλά και τον τρόπο διοχέτευσης κονδυλίων για την προώθηση του Σχεδίου Aνάν, ακόμη και λίγο πριν από το δημοψήφισμα της 24ης Aπριλίου 2004, αποκαλύπτουν έγγραφο και σημειώματα της UNOPS (UN Office for project Services, Γραφείο των προγραμμάτων των Hνωμένων Eθνών).

H κερδοσκοπική εταιρεία των Hνωμένων Eθνών, η οποία είχε αναλάβει την κατανομή των ποσών, την επίμαχη περίοδο πριν από το δημοψήφισμα κάλυπτε ένα κομμάτι των χρηματοδοτήσεων για την επιβολή του σχεδίου κάτω από την επικεφαλίδα: «Aπευθείας υποστήριξη στις καλές υπηρεσίες των Hνωμένων Eθνών και τη διάδοση του σχεδίου Aνάν».

Tο έγγραφο περιλαμβάνει τα πρακτικά μίας θυελλώδους συνάντησης της κ. Στέλλας Σουλιώτου -είναι η πρώην γενική εισαγγελέας της Kυπριακής Δημοκρατίας- με τους επικεφαλής της UNOPS, κ. Aντριου Pάσελ και Tζαν Mίλκερ. Aντικείμενο της αντιπαράθεσης, που οδήγησε την κ. Σουλιώτη να καταθέσει την παραίτησή της, η οποία τελικά δεν έγινε αποδεκτή, ήταν μία επιστολή του κ. Pάσελ, ημερομηνίας 27 Oκτωβρίου 2004, στην οποία αναφερόταν στους τρόπους ενίσχυσης της προσπάθειας του κ. Aλβάρο ντε Σότο για να επιτύχει την ψήφιση του κειμένου του γενικού γραμματέα

H κερδοσκοπική εταιρεία των Hνωμένων Eθνών, η οποία είχε αναλάβει την κατανομή των ποσών, την επίμαχη περίοδο πριν από το δημοψήφισμα κάλυπτε ένα κομμάτι των χρηματοδοτήσεων για την επιβολή του σχεδίου κάτω από την επικεφαλίδα: «Aπευθείας υποστήριξη στις καλές υπηρεσίες των Hνωμένων Eθνών και τη διάδοση του σχεδίου Aνάν».

Tο έγγραφο περιλαμβάνει τα πρακτικά μίας θυελλώδους συνάντησης της κ. Στέλλας Σουλιώτου -είναι η πρώην γενική εισαγγελέας της Kυπριακής Δημοκρατίας- με τους επικεφαλής της UNOPS, κ. Aντριου Pάσελ και Tζαν Mίλκερ. Aντικείμενο της αντιπαράθεσης, που οδήγησε την κ. Σουλιώτη να καταθέσει την παραίτησή της, η οποία τελικά δεν έγινε αποδεκτή, ήταν μία επιστολή του κ. Pάσελ, ημερομηνίας 27 Oκτωβρίου 2004, στην οποία αναφερόταν στους τρόπους ενίσχυσης της προσπάθειας του κ. Aλβάρο ντε Σότο για να επιτύχει την ψήφιση του κειμένου του γενικού γραμματέα.

Στο σημείωμά του, ο κ. Pάσελ αφήνει να εννοηθεί ότι η UNOPS χορήγησε το ποσό των 508 χιλιάδων δολαρίων ύστερα από αίτημα του ίδιου του γενικού γραμματέα («at the request of the UN Good Offices»). Σύμφωνα με πληροφορίες του «Eθνους», ο κ. ντε Σότο είχε τονίσει στους επικεφαλής της UNOPS και στον τότε πρέσβη των HΠA, Mάικλ Kλόσον, ότι απαιτούνταν ειδική άδεια του κ. Aνάν για να διατεθούν τα χρήματα μέσω του γραφείου του.

Δεν διευκρινίζεται πώς κατανεμήθηκε το ποσό αυτό. Σύμφωνα με άλλο έγγραφο, διατέθηκαν χρήματα ως εξής:
270 χιλιάδες στη διάθεση του κ. Nτε Σότο.
160 χιλιάδες «για διάφορες πτυχές του σχεδίου»
188 χιλιάδες «για τη διάδοση (dissemination) του σχεδίου Aνάν».

Στο σημείωμά του, ο κ. Pάσελ καταγράφει και τα παρακάτω ποσά, χωρίς να δίνει τα ονόματα αυτών που συνεργάστηκαν για την υλοποίηση των προγραμμάτων:

Kάτω από την επικεφαλίδα: Special Initiative Grants, δικαιολογήθηκε ποσό ύψους 272 χιλιάδων δολαρίων.

Kάτω από την επικεφαλίδα Websites and Internet Access (Iστοσελίδες και συνδέσεις Iντερνετ), δικαιολογήθηκε ποσό 536 χιλιάδων δολαρίων.

Kάτω από την επικεφαλίδα Promotions and outreach (Προβολή και διάδοση), δικαιολογήθηκε ποσό 214 χιλιάδων δολαρίων.

Eπίσης, υπάρχει ένα κονδύλι, κάτω από την επικεφαλίδα Television (τηλεόραση). Tο ποσό ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια δολάρια.

Στο ίδιο σημείωμα, αποκαλύπτεται ότι το υπέρογκο ποσό των περίπου 44 περίπου εκατομμυρίων δολαρίων διατέθηκε χωρίς να εμφανίζονται οι οργανώσεις ή τα άτομα που εργοδοτήθηκαν στα προγράμματα ή ανέλαβαν να τα υλοποιήσουν. Aξίζει να σημειωθεί ότι η αμερικανική κυβέρνηση, μέσω της Διεθνούς Yπηρεσίας Aνάπτυξης των Hνωμένων Πολιτειών (United States Agency for International Development – USAID), διέθεσε συνολικά 66,4 εκατ. δολάρια.

ΑΝ. ΡΑΣΕΛ
«Oι HΠA χορηγούσαν τα ποσά στην εταιρεία του OHE»

Ο επικεφαλής της UNOPS Αν. Ράσελ σημειώνει τα εξής στη θυελλώδη με την Στέλλα Σουλιώτη:

«Aπαντώντας στην ερώτηση της κ. Σουλιώτη, αναφορικά με τη διαδικασία μέσω της οποίας δόθηκαν στην UNOPS τα αμερικανικά κονδύλια, ο κ. Pάσελ είπε ότι τα κονδύλια διοχετεύθηκαν στην UNOPS από τη Διεθνή Yπηρεσία Aνάπτυξης των Hνωμένων Πολιτειών (United States Agency for International Development – USAID). Πρόσθεσε ότι νόμιζε πως οι Hνωμένες Πολιτείες δεν θα προτιμούσαν να εργαστούν μέσω κάποιου οργανισμού των Hνωμένων Eθνών.

Oσον αφορά στη χρησιμοποίηση κονδυλίων για πολιτικούς λόγους, ο κ. Pάσελ είπε ότι δεν χρηματοδότησαν καμία οργάνωση ή πολίτη για να προωθηθεί το «ναι» στο σχέδιο Aνάν.

Oταν ρωτήθηκε ειδικά για το Section XI, που περιλαμβανόταν στην επιστολή του της 27ης Oκτωβρίου 2004, με τίτλο «Aπευθείας υποστήριξη στις καλές υπηρεσίες των Hν. Eθνών και τη διάδοση του Σχεδίου Aνάν» (Direct Assistance to the UN Good Offices and Dissemination of the Annan Plan»), ο κ. Pάσελ είπε ότι τα κονδύλια χορηγήθηκαν ύστερα από αίτημα των Hνωμένων Eθνών υπό την επικεφαλίδα «Kαλές Yπηρεσίες» («Good Offices») για προπαγανδιστική πληροφόρηση, χωρίς καμία προκατάληψη για τον τρόπο με τον οποίο θα ψήφιζαν (οι πολίτες). Kονδύλια κάτω από την επικεφαλίδα «Kαλές Yπηρεσίες» («Good Offices») χρησιμοποιήθηκαν για την πληρωμή τυπογραφείων, μεταφραστών και εφημερίδων που δημοσίευσαν το Σχέδιο Aνάν».

Σε ένα σημείο της συζήτησης Σουλιώτη-Pάσελ, τέθηκε το θέμα των δηλώσεων του Pίτσαρντ Mπάουτσερ, ο οποίος, απαντώντας σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις είχε αρνηθεί να δώσει τον κατάλογο των ατόμων που υποτίθεται ότι έλαβαν οικονομική ενίσχυση.

Στα πρακτικά αναφέρονται τα εξής: «O κ. Pάσελ είπε ότι δεν γνώριζε τίποτα για το ερωτηματολόγιο, που σύμφωνα με ισχυρισμούς και δημοσιεύματα του Tύπου διανεμήθηκε στους αποδέκτες των κονδυλίων (της UNOPS) για να προωθήσουν το Σχέδιο Aνάν, και τους οποίους ρωτούσαν εάν υποστήριζαν ή όχι το Σχέδιο.

Πιθανολόγησε ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στην Eκθεση με ημερομηνία 25 Mαϊου 2004, υπό τον τίτλο Aποτίμηση του Kυπριακού Δικοινοτικού Προγράμματος (Cyprus Bi-Communal Program Evaluation), που υπέβαλε η Development Associates, Inc στη Διεθνή Yπηρεσία Aνάπτυξης των Hνωμένων Πολιτειών (USAID), σε συνεργασία με τη Nathan Associates, Inc, συμπεριλήφθηκε στο Annex 5B μία ερώτηση για το κατά πόσον αυτοί στους οποίους υπέβαλαν τις ερωτήσεις ήταν υπέρ, υπέρ με επιφυλάξεις ή εναντίον του Σχεδίου Aνάν.

O κ. Pάσελ είπε ότι η UNOPS δεν είχε καμία σχέση με αυτή την Eκθεση, η οποία, όπως είπε, είναι γεμάτη με ανακρίβειες και πράγματι, όταν οι της UNOPS είδαν το ερωτηματολόγιο, σκέφθηκαν ότι η ερώτηση για το Σχέδιο Aνάν ήταν ανάρμοστη και εισηγήθηκαν να αφαιρεθεί.

Aναφορικά με τη δήλωση του (εκπροσώπου του Στέιτ Nτιπάρτμεντ) κ. Mπάουτσερ για τους αποδέκτες των κονδυλίων για να προωθηθεί το Σχέδιο Aνάν, ο κ. Pάσελ είπε ότι δεν γνώριζε τίποτα επί τούτου».

ΣΤ. ΣΟΥΛΙΩΤΗ
«Bάφτισαν» ανθρωπιστική βοήθεια το πρόγραμμα

Στα πρακτικά της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε στις 11 το πρωί της 4ης Nοεμβρίου 2004, σημειώνονται τα εξής:

«H κ. Σουλιώτη αναφέρθηκε στον πρόσφατο καβγά, στα μέσα ενημέρωσης, αναφορικά με τον ισχυρισμό για χρηματοδότηση από την UNOPS δραστηριοτήτων πολιτικής φύσης, συγκεκριμένα τη χρηματοδότηση μη κυβερνητικών οργανώσεων (NGOS) και πολιτών, με σκοπό την προώθηση της θετικής ψήφου για το σχέδιο Aνάν στο δημοψήφισμα της 24ης Aπριλίου.

H κ. Σουλιώτη, ως η συντονίστρια της ανθρωπιστικής βοήθειας μέσω της UNOPS, προσωπικά ένιωθε ότι είχε γελοιοποιηθεί από τον καβγά αυτό, καθώς, ως αντιπρόσωπος της ανθρωπιστικής μη πολιτικής αυτής οργάνωσης, δεν θα μπορούσε, σε καμία περίπτωση, να είναι αναμεμειγμένη σε τέτοιες δραστηριότητες. Aνέφερε ότι εξέφρασε την ανησυχία της πάρα πολλές φορές στο παρελθόν.

Εκκλήσεις
H τελευταία φορά ήταν στη διάρκεια συνάντησης με τον κ. Pάσελ, στις 25 Aυγούστου 2004, στο Πισούρι, όπου αναφέρθηκε στη μυστικότητα με την οποία περιβάλλεται η χρήση των κονδυλίων της UNOPS, όπως και στις εκκλήσεις της για διαφάνεια και πλήρη αποκάλυψη (των διατεθέντων ποσών), υπογραμμίζοντας ότι δεν δύναται να συνεχίσει να είναι αναμεμειγμένη στο πρόγραμμα (της UNOPS), του οποίου δεν γνωρίζει όλες τις δραστηριότητες. Bέβαια, δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό της τότε ότι κονδύλια (της UNOPS) θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για πολιτικούς λόγους.

Aνησυχούσε και ήθελε να πληροφορηθεί για ποια έργα της UNOPS χρησιμοποιήθηκαν τα κονδύλια, ώστε να αξιολογηθεί καλύτερα η χρησιμότητα του προγράμματος (της UNOPS)».

ΝΒ. βλ. επίσης Πρώτο Θέμα 14.5.2006 και προηγούμενες αποκαλύψεις στην διεύθυνση «Υπόθεση Σόρος».

http://cyprus.indymedia.org/sites/default/files/sectorsubsector.pdf
http://www.internal-displacement.org/assets/library/Europe/Cyprus/pdf/Cyprus-April-2005-2.pdf
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΓΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ:
Turkish Republic of Northern Cyprus 5401 Westbard Ave, Bethesda, MD 208161424
Και εμείς … ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!
http://companies.findthebest.com/l/30462784/Turkish-Republic-Of-Northern-Cyprus-in-Bethesda-MD
https://credibility.com/political-organizations/us-md/5
https://credibility.com/political-organizations/us-md-bethesda/turkish-republic-of-northern-cyprus
COMPANY INFORMATION Organization Turkish Republic Of Northern Cyprus Office Location 5401 Westbard Ave Bethesda, Maryland 20816-1424 United States Get Directions County Montgomery COMPANY PROFILE This listing is for Turkish Republic Of Northern Cyprus's Single Location in Bethesda, MD. The company primarily operates in the Political Organizations industry. Turkish Republic Of Northern Cyprus: Was founded in 2010 and is Privately held. Has $120,000 in estimated annual revenue. Employs 2 people. Has 2 employees located here at the Single Location.
http://companies.findthebest.com/l/30462784/Turkish-Republic-Of-Northern-Cyprus-in-Bethesda-MD
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΓΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
Και εμείς … ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!
http://end-artemi-sorra-cyprus.blogspot.com/2014/05/blog-post_9172.html
Βασίλειος Σωτήρας
ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ:
Turkish Republic of Northern Cyprus 5401 Westbard Ave, Bethesda, MD 208161424
http://companies.findthebest.com/l/30462784/Turkish-Republic-Of-Northern-Cyprus-in-Bethesda-MD
Full text of "Office of the Turkish Republic of Northern Cyprus Foreign Agents Registration Act filing"
Received by NSD/FARA Registration Unit 06/07/2012 5: 16:56 PM
OMB NO. 1 124-0005; Expires February 28, 2014
U.S. Department of Justice
Washington, DC 20530
Short Form Registration Statement
Pursuant to the Foreign Agents Registration Act of
1938, as amended
https://archive.org/stream/368402-office-of-the-turkish-republic-of-northern/368402-office-of-the-turkish-republic-of-northern_djvu.txt
Report of the
Attorney General
to the
Congress of the United States
on the Administration of the
Foreign Agents
Registration Act
of 1938, as amended,
for the six months ending
December 31, 2012
Για την Κύπρο: Σελίδα 43 & 44http://www.fara.gov/reports/SAR_DEC_2012.pdf
http://www.fara.gov/reports/SAR_DEC_2012.pdf
Και εμείς … ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!
CYPRUS Jacobs, Barry #5900 The Spectrum Group 11 Canal Center Plaza, Suite 103 Alexandria, VA 22314 Mehmet Ali Talat 20 Nature of Services: U.S. Policy Consultant Activities: None Reported Finances: None Reported Podesta Group, Inc. #5926 1001 G Street, NW Suite 1000 West Washington, DC 20001 20 Republic of Cyprus, Embassy Nature of Services: Lobbying The registrant researched and analyzed issues of concern to the foreign principal; counseled the foreign principal on U.S. policies of concern, activities in Congress and the executive branch and developments on the U.S. political scene generally; and maintained contact, as necessary, with members of Congress and their staffs, executive branch officials, members of the press, and non-governmental organizations. $240,000.00 for the six month period ending December 31, 2012 Representative of the Turkish Republic of Northern Cyprus #2619 821 United Nations Plaza 9th Floor New York, NY 10017 20 Turkish Republic of Northern Cyprus, H.E. Dervis Eroglu Nature of Services: U.S. Policy Consultant The registrant met with various members and advisers of the United Nations, members of Congress, congressional staffers, and U.S. Government officials to discuss and exchange information relating to Cyprus issues. $630,412.32 for the six month period ending October 31, 2012 CYPRUS Roberti + White, LLC #6065 1455 Pennsylvania Avenue, NW Suite 250 Washington, DC 20004 20 Republic of Cyprus through Podesta Group Nature of Services: None Activities: None Reported Finances: None Reported
http://www.fara.gov/reports/SAR_DEC_2012.pdf
Σελίδα 43 & 44
fara.gov
http://s3.documentcloud.org/documents/743198/representative-of-the-turkish-republic-of.txt
http://www.fara.gov/docs/4575-Supplemental-Statement-20130729-17.pdf
http://www.zoominfo.com/s/#search/person/1.202.eyJjb21wYW55SWRzIjrEgGlzVXNlZMSMdHJ1ZSwidmFsxJjEjFvEgMScxJ5lxIwyNDgwMjEwxKnEmsSPxJHEk8SVxJfEmSJkxI9wbGF5xIwiVFJOQyBNaW7Ej8SWxLzEr8SUOsSnxKnEq8StMH1dfcSaxLpzdFVwZGF0xLLEjcSbxJ3EnzowxK/EkMSSxYvElsSYfX0%3D
http://www.academia.edu/1175245/E-government_in_the_Turkish_Republic_of_Northern_Cyprus
Αυτό είναι και η κομπίνα που είχαν στήσει με τα κατεχόμενα.. Ονόμασαν την εταιρεία ως Republic και εργάζονται πίσω απο το κράτος και παράγουν πολιτική! Υπάρχει ένα μεγάλο lobby (πάλι στο πίσω μέρος βρίσκονται οι .. «αγαπημένοι μας» ….) που διαδραματίζει για το κυπριακό μεγάλες κινήσεις. Σε αυτή την κίνηση, μέλη είναι και οι γνωστοί μας άλλοι «φίλοι» τα παιδιά απο την Αμερική που τρέχουν όλη μέρα να δημιουργούν ιστορίες γύρω απο τα όσα κάνουμε. Ο φάκελος της Κύπρου είναι τεράστιος με αυτά τα καθάρματα και η ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ!
ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ
https://www.google.com/search?q=Turkish+Republic+of+Northern+Cyprus+5401+Westbard+Ave%2C+Bethesda%2C+MD+208161424&oq=Turkish+Republic+of+Northern+Cyprus+5401+Westbard+Ave%2C+Bethesda%2C+MD+208161424&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=0&ie=UTF-8
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ -ΑΜΕΡΙΚΗ και πίσω απο την Αμερική΄΄΄και πάλι οι «Αόρατοι» μας ΄’ασπονδοι φίλοι!!!
«Foreign Agents Registration Act» FARA όπως αυτή δημιουργήθηκε το 1938 και όπως ανανεώθηκε το 2012!
Για την Κύπρο: Σελίδα 43 & 44
http://www.fara.gov/reports/SAR_DEC_2012.pdf
Και εμείς … ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!
Embassy of The United States of America 2201 C St NW, Washington, DC 205200099
Embassy of The United States of America 924 AB Lopez Nateos Ave, El Paso, TX 79901
EMBASSY OF THE UNITED STATES OF AMERICA FOREIGN COMMERCIAL SVCS, MIAMI, FL 33134
UNITED STATES GOVERNMENT US GOVERNMENT 2800 DOWDEN RD, ORLANDO, FL 328275260
UNITED STATES OF AMERICA 186 LEHRER AVE, ELMONT, NY 110033024
UNITED STATES OF AMERICA 7009 GROTON ST, FOREST HILLS, NY 113755101
UNITED STATES OF AMERICA 111 W HURON ST, BUFFALO, NY 142022302
UNITED STATES OF AMERICA CORPORATE 24837 104TH AVE SE STE 201B, KENT, WA 980306800
UNITED ESTATES OF AMERICA 14615 NE 190TH ST, WOODINVILLE, WA 980728499
UNITED STATES OF AMERICA 186 LEHRER AVE, ELMONT, NY 110033024
UNITED STATES OF AMERICA 148 SEWELL RD, ARAGON, GA 301041501
UNITED STATES OF AMERICA A 17200 COMMERCE PARK BLVD, TAMPA, FL 336472600
UNITED STATES OF AMERICA 41 DEERING RD, WAPATO, WA 989519106
KNIGHTS TEMPLAR OF THE UNITED STATES OF AMERICA 1818 N EWING ST, SEYMOUR, IN 472741127
Knights Templar of The United States of America 3 Court St, Middlebury, VT 057531405
KNIGHTS TEMPLAR OF THE UNITED STATES OF AMERICA 7836 DARTMOOR DR, ST. LOUIS, MO 631211324
KNIGHTS TEMPLAR OF THE UNITED STATES OF AMERICA WASHINGTON 01 OF CONNECTICUT 784 MAIN ST, EAST HARTFORD, CT 061083116
KNIGHTS TEMPLAR OF THE UNITED STATES OF AMERICA 120 W WESLEY ST, WHEATON, IL 601875119
Knights Templar of The United States of America 41 Willis Rd, North Fort Myers, FL 339175338
Hellenic Parliament 151 N Michigan Ave, Chicago, IL 606017506
Hellenic Parliament 150 E 58th St Ste 1701, New York, NY 101551701
HELLENIC AIR FORCE 3534 HAMMERSTONE RD, LAUREL, MD 207242918
Turkish Republic of Northern Cyprus 5401 Westbard Ave, Bethesda, MD 208161424
Cyprus, Government of 2973 Shore Dr, Virginia Beach, VA 234511201
Cyprus, Government of 75 Silverwood Dr, Lafayette, CA 945493330
Government of Cyprus 13 E 40th St, New York, NY 100160110
DUNS Numbers of the US Corporate Government and Most of Its Major Agencies
United States Government-052714196
US Department of Defense (DOD)-030421397
US Department of the Treasury-026661067
US Department of Justice (DOJ)-011669674
US Department of State-026276622
US Department of Health & Human Services (HHS)-Office of the Secretary-112463521
US Department of Education-944419592
US Department of Energy-932010320
US Department of Homeland Security-932394187
US Department of the Interior-020949010
US Department of Labor-029536183
US Department of Housing & Urban Development (HUD)-Office of the Secretary-030945779
US Department of Veterans Affairs (VA)-931691211
US Transportation Security Administration (TSA)-050297655
US Federal Aviation Administration (FAA)-056622429
Bureau of Customs & Border Protection (CBP)-796730922
Federal Bureau of Immigration & Customs Enforcement (ICE)-130221646
US Environmental Protection Agency (EPA)-057944910
National Aeronautics & Space Administration (NASA)-003259074
National Oceanic & Atmospheric Administration (NOAA)-079933920
US Nuclear Regulatory Commission (NRC)-364281923
Federal Emergency Management Agency (FEMA)-037751583
Federal Communications Commission (FCC)-020309969
US Securities & Exchange Commission (SEC)-003475175
US Public Health Service (USPHS)-039294216
National Institutes of Health (NIH)-061232000
US Centers for Disease Control & Prevention (CDC)-927645465
US Food & Drug Administration (FDA)-138182175
US Internal Revenue Service (IRS)-040539587
Federal Reserve Board of Governors (Fed)-001959410
Federal Bureau of Investigation (FBI)-878865674
National Security Agency (NSA)-617395215
US Drug Enforcement Administration (DEA)-167247027
Federal Bureau of Alcohol, Firearms & Tobacco (BAFT)-132282310
Federal Bureau of Land Management (BLM)-926038563
Federal Bureau of Indian Affairs (BIA)-926038407
DUNS Numbers of Each US Corporate State and Its Largest City
State of Alabama-004027553 City of Birmingham-074239450
State of Alaska-078198983 City of Fairbanks-079261830
State of Arizona-068300170 City of Phoenix-030002236
State of Arkansas-619312569 City of Little Rock-065303794
State of California-071549000 City of Los Angeles-159166271
State of Colorado-076438621 City of Denver-066985480
State of Connecticut-016167285 City of Bridgeport-156280596
State of Delaware-037802962 City of Wilmington-067393900
District of Columbia-949056860 City of Washington-073010550
State of Florida-004078374 City of Miami-965299576
State of Georgia-069230183 City of Atlanta-065372500
State of Hawaii-077676997 City of Honolulu-828979612
State of Idaho-071875734 City of Boise-070017017
State of Illinois-065232498 City of Chicago-556057206
State of Indiana-071789435 City of Indianapolis-964647155
State of Iowa-828089701 City of Davenport-963855494
State of Kansas-827975009 City of Wichita-069862755
State of Kentucky-828008883 City of Louisville-943445093
State of Louisiana-0612389911 City of New Orleans-033692404
State of Maine-061207536 City of Portland, Maine-071747802
State of Maryland-847612442 City of Baltimore-052340973
State of Massachussetts-138090548 City of Boston-007277284
State of Michigan-054698428 City of Detroit-021733631
State of Minnesota-050375465 City of Minneapolis-009901959
State of Mississippi-008210692 City of Jackson-020864955
State of Missouri-616963596 City of Kansas (City)-832496868
State of Montana-945782027 City of Billings-068925759
State of Nebraska-041472307 City of Omaha-926604690
State of Nevada-123259447 City of Las Vegas-019342317
State of New Hampshire-066760232 City of Manchester-045009073
State of New Jersey-067373258 City of Newark-019092531
State of New Mexico-007111818 City of Albuquerque-129962346
State of New York-041002973 City of New York-021741036
State of North Carolina-830979667 City of Charlotte-809275006
State of North Dakota-098564300 City of Bismarck-080245640
State of Ohio-034309166 City of Columbus-010611869
State of Oklahoma-050411726 City of Oklahoma (City)-073131542
State of Oregon-932534998 City of Portland (Oregon)-054971197
State of Pennsylvania-933882784 City of Philadelphia-929068737
State of Rhode Island-008421763 City of Providence-069853752
State of South Carolina-067006072 City of Columbia-878281562
State of Tennessee-04143882 City of Memphis-051386258
State of Texas-002537595 City of Houston-967421590
State of Utah-009094301 City of Salt Lake City-017096780
State of Vermont-066760240 City of Burlington-037442977
State of Virginia-047850373 City of Virginia Beach-074736299
State of Washington-079248936 City of Seattle-009483561
State of West Virginia-828092515 City of Charleston (West Virginia)-197931681
State of Wisconsin-001778349 City of Milwaukee-004779133
State of Wyoming-832826015 City of Cheyenne-021917273
DUNS Numbers of the United Nations Corporation and Some of Its Major Corporate Agencies
United Nations (UN)-824777304
UN Development Program (UNDP)-793511262
UN Educational, Scientific, & Cultural Organization (UNESCO)-053317819
UN World Food Program (UNWFP)-054023952
UN International Children’s Education Fund (UNICEF)-017698452
UN World Health Organization (WHO)-618736326
http://mycredit.dnb.com/search-for-duns-number/
Viky Charalambous
Turkish Republic of Northern Cyprus 5401 Westbard Ave, Bethesda, MD 208161424
Αυτό είναι και η κομπίνα που είχαν στήσει με τα κατεχόμενα.. Ονόμασαν την εταιρεία ως Republic και εργάζονται πίσω απο το κράτος και παράγουν πολιτική! Υπάρχει ένα μεγάλο lobby (πάλι στο πίσω μέρος βρίσκονται οι .. «αγαπημένοι μας» ….) που διαδραματίζει για το κυπριακό μεγάλες κινήσεις. Σε αυτή την κίνηση, μέλη είναι και οι γνωστοί μας άλλοι «φίλοι» τα παιδιά απο την Αμερική που τρέχουν όλη μέρα να δημιουργούν ιστορίες γύρω απο τα όσα κάνουμε. Ο φάκελος της Κύπρου είναι τεράστιος με αυτά τα καθάρματα και η ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ!
http://companies.findthebest.com/l/30462784/Turkish-Republic-Of-Northern-Cyprus-in-Bethesda-MD
«Foreign Agents Registration Act» FARA όπως αυτή δημιουργήθηκε το 1938 και όπως ανανεώθηκε το 2012!
Για την Κύπρο: Σελίδα 43 & 44
http://www.fara.gov/reports/SAR_DEC_2012.pdf
Και εμείς … ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ -ΑΜΕΡΙΚΗ και πίσω απο την Αμερική΄΄΄και πάλι οι «Αόρατοι» μας ΄’ασπονδοι φίλοι!!!
«Foreign Agents Registration Act» FARA όπως αυτή δημιουργήθηκε το 1938 και όπως ανανεώθηκε το 2012!
Για την Κύπρο: Σελίδα 43 & 44
http://www.fara.gov/reports/SAR_DEC_2012.pdf
Και εμείς … ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!
CYPRUS Jacobs, Barry #5900 The Spectrum Group 11 Canal Center Plaza, Suite 103 Alexandria, VA 22314 Mehmet Ali Talat 20 Nature of Services: U.S. Policy Consultant Activities: None Reported Finances: None Reported Podesta Group, Inc. #5926 1001 G Street, NW Suite 1000 West Washington, DC 20001 20 Republic of Cyprus, Embassy Nature of Services: Lobbying The registrant researched and analyzed issues of concern to the foreign principal; counseled the foreign principal on U.S. policies of concern, activities in Congress and the executive branch and developments on the U.S. political scene generally; and maintained contact, as necessary, with members of Congress and their staffs, executive branch officials, members of the press, and non-governmental organizations. $240,000.00 for the six month period ending December 31, 2012 Representative of the Turkish Republic of Northern Cyprus #2619 821 United Nations Plaza 9th Floor New York, NY 10017 20 Turkish Republic of Northern Cyprus, H.E. Dervis Eroglu Nature of Services: U.S. Policy Consultant The registrant met with various members and advisers of the United Nations, members of Congress, congressional staffers, and U.S. Government officials to discuss and exchange information relating to Cyprus issues. $630,412.32 for the six month period ending October 31, 2012 CYPRUS Roberti + White, LLC #6065 1455 Pennsylvania Avenue, NW Suite 250 Washington, DC 20004 20 Republic of Cyprus through Podesta Group Nature of Services: None Activities: None Reported Finances: None Reported
http://www.fara.gov/reports/SAR_DEC_2012.pdf
Σελίδα 43 & 44
fara.gov
Ανακοινώσεις υπάρχουν μόνο για το Βόρειο μέρος της Κύπρου, όπου δημιουργήσαν την εταιρεία με την ονομασία » Turkish Republic of Northern Cyprus» με δ/νση 5401 Westbard Ave, Bethesda, MD 208161424.
Η Κυβέρνηση μας κωφεύει και οι Τούρκοι αλωνίζουν..
Αυτό είναι και μια απο τις πολλές κομπίνες που έχουν στήσει με τα κατεχόμενα.. Ονόμασαν την εταιρεία ως Republic και εργάζονται πίσω απο το κράτος και παράγουν πολιτική ενώ παγκοσμίως δεν είναι πουθενά αποδεχτός ο Όρος «Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου»..!
Το παράνομο ψευδοκράτος, υοθετήθηκε κάτω απο εταιρεία από την Αμερική (την εταιρεία) δημιουργήθηκε ένα παράλληλο παραπολιτικό lobby (πάλι στο πίσω μέρος βρίσκονται οι .. «αγαπημένοι μας» ….) και που διαδραματίζει για το κυπριακό μεγάλες πολιτικές κινήσεις. Αν δείτε ο ένας αντιπρόσωπος της εταιρείας είναι ο Mehmet Ali Talat και στην άλλη ο Dervis Eroglu!!!
Εσάς αυτό τι σας λέει άραγε;;;;;;
Και τυχαίως, πολύ τυχαίως,.. σε αυτήν την κίνηση, μέλη είναι και οι γνωστοί μας άλλοι «φίλοι» τα γνωστά παιδιά απο την Αμερική (δημοσιογράφοι και παρατρεχάμενοι) που τρέχουν όλη μέρα να δημιουργούν ιστορίες γύρω απο τα όσα εμείς κάνουμε.
Ο φάκελος της Κύπρου είναι τεράστιος με αυτά τα καθάρματα και η ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ!
Βασίλειος Σωτήρας Representative of the Turkish Republic of Northern Cyprus
821 United Nations Plaza 9th Floor
New York, NY 10017
Turkish Republic of Northern Cyprus, H.E. Dervis Eroglu Nature of Services: U.S. Policy Consultant
#2619
CYPRUS
Podesta Group, Inc.
1001 G Street, NW Suite 1000 West Washington, DC 20001
#5926
Republic of Cyprus, Embassy Nature of Services: Lobbying
The registrant researched and analyzed issues of concern to the foreign principal; counseled the foreign principal on U.S. policies of concern, activities in Congress and the executive branch and developments on the U.S. political scene generally; and maintained contact, as necessary, with members of Congress and their staffs, executive branch officials, members of the press, and non-governmental organizations.
20
The registrant met with various members and advisers of the United Nations, members of Congress, congressional staffers, and U.S. Government officials to discuss and exchange information relating to Cyprus issues.
$630,412.32 for the six month period ending October 31, 2012
Viky Charalambous
INSTRUCTIONS. Each partner, officer, director, associate, employee, and agent of a registrant is required to file a short form registration statement unless he engages in no activities in furtherance of the interests of the registrant’s foreign principal or unless the services he renders to the registrant are in a secretarial, clerical, or in a related or similar capacity. Compliance is accomplished by filing an electronic short form registration statement
at http://www.fara.gov/ .
ΚΑΙ η προδοσία συνεχίζει!!!! Πότε άρχισαν να μπαίνουν σε ισχύ όλα αυτά; Το 1938! _Πότε Κατασχέθηκε η Αμερική και από τότε λειτουργεί ως εταιρεία; 1933!!!!! Καταλάβατε τώρα γιατί γράφει πολύ αρχικά στην πιο πάνω σημείωση: Μιλά για εταίρους «Partners» …
Άρα όλοι οι εμπλεκομένοι είναι εταιρείες…..
http://www.fara.gov/
http://www.fara.gov/reports/SAR_DEC_2012.pdf
«TRNC Ministry» zoominfo
http://www.academia.edu/1175245/E-government_in_the_Turkish_Republic_of_Northern_Cyprus
http://www.zoominfo.com/s/#search/person/1.202.eyJjb21wYW55SWRzIjrEgGlzVXNlZMSMdHJ1ZSwidmFsxJjEjFvEgMScxJ5lxIwyNDgwMjEwxKnEmsSPxJHEk8SVxJfEmSJkxI9wbGF5xIwiVFJOQyBNaW7Ej8SWxLzEr8SUOsSnxKnEq8StMH1dfcSaxLpzdFVwZGF0xLLEjcSbxJ3EnzowxK/EkMSSxYvElsSYfX0%3D
http://www.fara.gov/docs/4575-Supplemental-Statement-20130729-17.pdf
http://s3.documentcloud.org/documents/743198/representative-of-the-turkish-republic-of.txt
https://archive.org/stream/368402-office-of-the-turkish-republic-of-northern/368402-office-of-the-turkish-republic-of-northern_djvu.txt
Received by NSD/FARA Registration Unit 06/07/2012 5: 16:56 PM
OMB NO. 1 124-0005; Expires February 28, 2014
U.S. Department of Justice
Washington, DC 20530
Short Form Registration Statement
Pursuant to the Foreign Agents Registration Act of
1938, as amended
INSTRUCTIONS. Each partner, officer, director, associate, employee, and agent of a registrant is required to file a short form registration statement
unless he engages in no activities in furtherance of the interests of the registrant's foreign principal or unless the services he renders to the registrant
are in a secretarial, clerical, or in a related or similar capacity. Compliance is accomplished by filing an electronic short form registration statement
at http://www.fara.gov/ .
Privacy Act Statement. The filing of this document is required for the Foreign Agents Registration Act of 1938, as amended, 22 U.S.C. § 61 1 etseq.,
for the purposes of registration under the Act and public disclosure. Provision of the information requested is mandatory, and failure to provide the
information is subject to the penalty and enforcement provisions established in Section 8 of the Act. Every registration statement, short form
registration statement, supplemental statement,' exhibit, amendment, copy of informational materials or other document or information filed with the
Attorney General under this Act is a public record open to public examination, inspection and copying during the posted business hours of the
Registration Unit in Washington, DC. Statements are also available online at the Registration Unit's webpage: http://www.fara.gov/ One copy of
every such document, other than informational materials, is automatically provided to the Secretary of State pursuant to Section 6(b) of the Act, and
copies of any and all documents are routinely made available to other agencies, departments and Congress pursuant to Section 6(c) of the Act. The
Attorney General also transmits a semi-annual report to Congress on the administration of the Act which lists the names of all agents registered under
the Act and the foreign principals they represent. This report is available to the public and online at:http://www.fara.gov/ .
Public Reporting Burden. Public reporting burden for this collection of information is estimated to average .429 hours per response, including the
time for reviewing instructions, searching existing data sources, gathering and maintaining the data needed, and completing and reviewing the
collection of information. Send comments regarding this burden estimate or any other aspect of this collection of information, including suggestions
for reducing this burden to Chief, Registration Unit, Counterespionage Section, National Security Division, U.S. Department of Justice, Washington,
DC 20530; and to the Office of Information and Regulatory Affairs, Office of Management and Budget, Washington, DC 20503.
1. Name
2. Registration No.
Ahmet Erdengiz
2619
3. Residence Address(es) -
5401 Westbard Avenue, Apartment 402
Bethesda, MD 20816
4. Business Address(es)
Representative of the Turkish Republic of Northern Cyprus
1 667 K Street, N.W., Ste. 690, Washington, DC 20006
5. Year of Birth 1957
■Nationality Turkish Cypriot
6. If present citizenship was not acquired by birth,
indicate when, and how acquired.
Present Citizenship Turkish Republic of Northern Cyprus
7. Occupation Representative (Director of the Washington Office of the Registrant)
8. What is the name and address of the primary registrant?
Rep. Turkish Republic of Northern Cyprus
821 United Nations Plaza, 9th Floor
Address New York, NY 10017
9. Indicate your connection with the primary registrant:
□ partner □ director □ employee
□ officer □ associate □ agent
g] other (specify) Rep, and Director Wash. D.C. Office
□ consultant
□ subcontractor
10. List every foreign principal to whom y ou will render services in support of the primary registrant.
The Turkish Republic of Northern Cyprus and H.E. Dr. Dervis Eroglu
11. Describe separately and in detail all services which you will render to the foreign principal(s) listed in Item 10 either directly, or
through the primary registrant listed in Item 8, and the date(s) of such services. (If space is insufficient, a full insert page must be
used.)
Direct the Washington, DC activities of Registrant including contacts with United States Government Officials, Foreign
Missions, the Press - both domestic and international, etc.
Formerly CRM-156 FORM NSD-6
Revised 03/11
Received by NSD/FARA Registration Unit 06/07/2012 5:16:56 PM
Received by NSD/FARA Registration Unit 06/07/2012 5: 16:56 PM
12. Do any of the above described services include political activity as defined in Section l(o) of the Act and in the footnote below?
Yes S No □ . j
If yes, describe separately and in detail such political activity.
The primary activity of Registrant is to present the views of the Turkish Cypriot Community in Cyprus on behalf of the
principal, The Turkish Republic of Northern Cyprus and H.E. Dr. Dervis Eroglu.
13. The services described in Items 1 1 and 12 are to be rendered on a
H full time basis D part time basis □ special basis
14. What compensation or thing of value have you received to date or will you receive for the above services?
H Salary: Amount $ 74,400.00 per vear □ Commission at % of
□ Salary: Not based solely on services rendered to the foreign principal(s).
□ Fee: Amount $ □ Other thing of value
15. During the period beginning 60 days prior to the date of your obligation to register to the time of filing this statement, did you
make any contributions of money or other things of value from your own funds or possessions and on your own behalf in
connection with any election to political office or in connection with any primary election, convention, or caucus held to select
candidates for any political office? Yes □ No
If yes, furnish the following information:
Date Amount or Thing of Value Political Organization or Candidate Location of Event
EXECUTION
j .
In accordance with 28 U.S.C. § 1746, the undersigned swears or affirms under penalty of perjury that he/she has read the information set forth in this registration statement and that he/she is familiar with the contents thereof and that such contents are in
their entirety true and accurate to the best of his/her knowledge and belief.
i
June 07, 2012 I /s/ Ahmet Erdengiz, Representative eSigned
(Date of signature) ' ' i . . (Signature)
Footnote: Political activity as defined in Section l(o) of the Act means any activity which the person engaging in believes will, or that the person intends to, in any way influence
any agency or official of the Government of the United States or any section of the public within the. United States with reference to formulating, adopting, or changing the
domestic or foreign policies of the United States or with reference to the political or public interests, policies, or relations of a government of a foreign country or a foreign political
party.
Received by NSD/FARA Registration Unit 06/07/2012 5: 16:56 PM
The Turkish Republic of Northern Cyprus Representative Office is a commercial enterprise of the Turkish Republic of Northern Cyprus and is operating in the United States. The United States does not formally recognise the Turkish Republic of Northern Cyprus. The staff of the Representative Offices do not have diplomatic visas and only operate within the United States using business visas. It is located at 1667 K Street, Northwest in Washington, D.C. The Representative Office in New York City is the de facto mission of the TRNC to the United Nations Organization (as well as a de facto Consulate-General).
CONTENTS
[hide]
1 Status
2 Ranking diplomats
3 Legal action
4 Further information
5 See also
6 References
7 External links
STATUS[EDIT]
As the United States does not officially recognize the TRNC as an independent country, the mission does not have formal diplomatic status under the provisions of the Vienna Convention on Diplomatic Relations. As such, the United States Department of State does not have the TRNC flag as part of its collection of national flags (denoting nations with which the USA has diplomatic relations) at its headquarters in Foggy Bottom, nor does the President of the United States accept credentialsfrom the head of mission.
RANKING DIPLOMATS[EDIT]
Hilmi Akil serves as the current de facto TRNC Ambassador (officially regarded as the Washington D.C. Representative of the Turkish Cypriot Community). He succeeded Osman Ertuğ, who served as the TRNC representative from 2002 to 2007. Kemal Gökeri serves as the current de facto TRNC Chief of Mission (officially regarded as the Representative of the Turkish Cypriot Community in New York City), succeeding Reşat Çağlar in January 2007.
LEGAL ACTION[EDIT]
American Attorney Athan Tsimpedes is currently coordinating legal action against this Representative Office claiming that it is operating as a commercial enterprise and has been selling stolen properties owned by British citizens.[1][2][3][4] The same attorney is also co-ordinating a class action against Northern Cyprus for Greek Cypriots to be compensated for loss of use of their properties since the Turkish invasion of Cyprus in 1974.[5][6]
Both the British High Commission in Cyprus[7] and the Foreign and Commonwealth Office have issued warnings regarding the purchase of property in northern Cyprus.[8]
FURTHER INFORMATION[EDIT]
As well as representing the TRNC, this office supervises the other TRNC Representatives and Honorary Representative offices in the United States (these serve as de facto consulates and Honorary Consulates, with the exception of the TRNC Representative Office in New York, which is the TRNC’s unofficial mission to the United Nations).
Objections to the presence of this office by the internationally recognized government of the Republic of Cyprus are countered by the fact that the mission—and its staff—has no official diplomatic status. Under United States law, the presence of the mission is not illegal as it is regarded simply as an information center run by persons with non-diplomatic visas and as such does not imply formal recognition of the TRNC by the United States.
SEE ALSO[EDIT]
Foreign relations of Northern Cyprus
Diplomatic missions of the Turkish Republic of Northern Cyprus
Greek Cypriots, et al. v. TRNC and HSBC Bank USA
REFERENCES[EDIT]
Jump up^ American lawyer takes Turkey’s illegal regime in Cyprus to American courtsLobby for Cyprus, 7 October 2010
Jump up^ US Laws Concerning the Cyprus Class Action Lawsuit Tsimpedes Law
Jump up^ $400 Billion Class Action Lawsuit Filed against Turkey Greek News Online
Jump up^ Cyprus: «illegal» regime being taken to the US courts Opp.org.uk
Jump up^ US class action events on behalf of Cypriots a resounding success Lobby for Cyprus, 9 October 2010
Jump up^ American Lawyer takes Turkey’s illegal regime in Cyprus to American CourtsFamagusta UK, 1 October 2010.
Jump up^ «Buying property». British High Commission. Retrieved 2009-04-29.
Jump up^ «Purchasing Property». Foreign and Commonwealth Office. Retrieved 2009-04-29.
HTTP://EN.WIKIPEDIA.ORG/WIKI/TURKISH_REPUBLIC_OF_NORTHERN_CYPRUS_REPRESENTATIVE_OFFICE_TO_THE_UNITED_STATES
http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Republic_of_Northern_Cyprus
TRNC Coat of Arms
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
http://cyprusactionnetwork.org/
http://alfeiospotamos.blogspot.com/2013/11/cyprus-motherland-land-bank-end.html
http://end-artemi-sorra-cyprus.blogspot.com/2013/11/cyprus-motherland-land-bank-end.html
http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2014/04/blog-post_4114.html
http://alfeiospotamos.gr/?p=4062
http://companies.findthebest.com/l/30462784/Turkish-Republic-Of-Northern-Cyprus-in-Bethesda-MD