Σάββατο, 26 Μαρτίου 2016

Αστάνα, πρωτεύουσα του Καζακστάν: Μία... μασονική πόλη!

Αστάνα, πρωτεύουσα του Καζακστάν: Μία... μασονική πόλη!

Αστάνα, πρωτεύουσα του Καζακστάν: Μία... μασονική πόλη!
Η Αστάνα είναι η πρώτη πρωτεύουσα, που χτίστηκε τον 21ο αιώνα και μας δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για το πού οδεύει ο κόσμος. Δεν είναι παρά η πραγματοποίηση του ονείρου ενός ανθρώπου: του Ναρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ, προέδρου του Καζακστάν.
Υποστηριζόμενη από δισεκατομμύρια πετροδολάρια, η πόλη αυτή χτίστηκε από το Τίποτα σε μια απομακρυσμένη και ακατοίκητη τοποθεσία στις ασιατικές στέπες. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό: μία φουτουριστική και αποκρυφιστική πρωτεύουσα που καλωσορίζει τη Νέα Τάξη Πραγμάτων και ταυτόχρονα τιμά την αρχαιότερη θρησκεία του ανθρώπου, τη λατρεία του Ήλιου. Η πόλη αυτή ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά τα κτίρια που έχουν τελειώσει μας δίνουν ξεκάθαρη εικόνα του αποκρυφιστικού οράματος του Ναζαρμπάγιεφ.

Η πυραμίδα της Ειρήνης. Δημιούργημα του πλέον παραγωγικού σε ανάλογα σχέδια Βρετανού αρχιτέκτονα Νόρμαν Φόστερ, η εν λόγω γιγαντιαία πυραμίδα φαντάζει παράξενα στο μέσο των ασιατικών στεπών. Το κτίριο αυτό είναι αφιερωμένο στην «άρνηση της βίας», αλλά και στην «ένωση των παγκοσμίων θρησκειών». Ο Νόρμαν Φόστερ είπε ότι το κτίριο δεν έχει γνωστά θρησκευτικά σύμβολα, ακριβώς για να μπορεί να εκφράζει την ενότητα της γνώσης. Στην πραγματικότητα η πυραμίδα είναι ναός της ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ θρησκείας των αποκρυφιστών: της λατρείας του Ήλιου. Μία επίσκεψη μέσα στην πυραμίδα μας δίνει σαφή εικόνα για τη συμβολική της σημασία. Μας παρουσιάζει τον δρόμο του κάθε ανθρώπου προς τη φώτιση. Ο Μένλι Χολ, στις «Μυστικές διδασκαλίες όλων των εποχών» έγραψε: «Οι πεφωτισμένοι εκλαμβάνουν την πυραμιδοειδή μορφή ως το ιδανικό σύμβολο του μυστικού δόγματος, αλλά και των θεσμών που δημιουργήθηκαν για τη διάδοσή του».

Όπως λοιπόν σημειώνει ο Μένλι Χολ, η πυραμίδα είναι το τέλειο σύμβολο του μυστηρίου των αρχαίων πολιτισμών. Υψωμένες μέσα σε μια απλότητα, οι πυραμίδες είναι παράλληλα θεϊκές στις αναλογίες τους και ενσαρκώνουν τη θεία γνώση, που είναι κτήμα των μεμυημένων. Επίσης ενσαρκώνουν τον μυστικισμό που κρατά τις μάζες σε μια κατάσταση σύγχυσης. Η σημερινή ελίτ που είναι μυημένη στον αποκρυφισμό και είναι κληρονόμος της αρχαίας σοφίας, χρησιμοποιεί την πυραμίδα ως σύμβολο εξουσίας και ισχύος στον σύγχρονο κόσμο. Ο φωτισμένος λίθος της κορυφής που λείπει είναι η θεϊκή αρχή που δεσπόζει στο σύμπαν και στον άνθρωπο. Άλλη συμβολική σημασία του λίθου αυτού είναι η ανολοκλήρωτη ακόμα φύση της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Έχει λεχθεί ότι η κορυφή που λείπει από τη Μεγάλη Πυραμίδα θα τεθεί, όταν το προαιώνιο σχέδιο γίνει πραγματικότητα.

Η όπερα, στο υπόγειο. Όταν κάποιος μπει στην πυραμίδα στο υπόγειο μέρος της θα δει την όπερα της Αστάνα. Μια μεγάλη μορφή του Ήλιου καταλαμβάνει σχεδόν ολόκληρη την οροφή της.

Το μεσαίο μέρος. Ακριβώς πάνω απ’ την όπερα είναι το κεντρικό μέρος της πυραμίδας. Πρόκειται για αίθουσα συνεδριάσεων, όπου ενώνουν τους θρησκευτικούς ηγέτες του κόσμου. Ας φανταστούμε τους θρησκευτικούς ηγέτες όλου του κόσμου να στέκονται γύρω από την τεράστια φιγούρα του Ήλιου και να συζητούν πώς να ξεπεράσουν τις διαφορές τους εν όψει της επερχόμενης Νέας Εποχής. Ο συμβολισμός είναι πολύ δυνατός: όλες αυτές οι θρησκείες δεν είναι παρά ένα Τίποτα σε σχέση με το αυθεντικό αντικείμενο της νέας λατρείας, δηλ. τον Ήλιο.

Ο χώρος εδώ είναι πολύ πιο φωτισμένος από τον ημισκότεινο της όπερας και συμβολίζει την οδό προς τη φώτιση. Η μορφή του Ήλιου στο μέσο της τραπέζης των συνεδριάσεων είναι ακριβώς πάνω από τον Ήλιο της υπόγειας όπερας. Έτσι που ενώ ο απλός πληθυσμός διασκεδάζει στο ημίφως του υλικού κόσμου, οι πεφωτισμένοι που στέκονται από πάνω του συζητούν για το πώς θα φτάσουν στη θέωση.
Ἀστανᾶ, ἡ πρωτεύουσα τῆς παγκοσμίου κυβερνήσεως.http://filonoi.gr/2011/09/29/astana-2-2/
Η κορυφή. Είναι πραγματικά απίστευτη. Είναι ένας κύκλος, ολόκληρος από γυαλί με παράθυρα και γεμάτος με άπλετο φως. Ζωγραφιές λευκών περιστεριών γεμίζουν τα παράθυρα, συμβολίζοντας την ειρήνη που θα έρθει όταν ενωθούν οι παγκόσμιες θρησκείες και οι κυβερνήσεις σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων. Η κορυφή της πυραμίδας είναι η τέλεια απεικόνιση των κατορθωμάτων της φώτισης σε ατομικό και παγκόσμιο επίπεδο.

Τα τμήματα της πυραμίδας (το κάτω με την υπόγεια όπερα, το μεσαίο με την αίθουσα συνεδριάσεων και η θεϊκή κορυφή) ενσαρκώνουν την Πυθαγόρεια αντίληψη του κόσμου. Οι διδασκαλίες του Πυθαγόρα αποτελούν τη βάση των σημερινών αποκρυφιστικών εταιρειών. Ο Πυθαγόρας χώρισε το σύμπαν σε τρία μέρη: τον Ανώτερο Κόσμο, τον Άνω Κόσμο και τον Κάτω Κόσμο. Ο Ανώτερος Κόσμος περιλαμβάνει τα πάντα και επομένως εξισούται με το ίδιο το Υπέρτατο Ον. Ο Θεός είναι παντοδύναμος, παντογνώστης και πανταχού παρών. Και οι δυο κατώτεροι κόσμοι υπάρχουν μέσα στην ανώτερη αυτή σφαίρα.

Ο Ανώτερος Κόσμος είναι ο οίκος των αθανάτων, αλλά και η κατοικία των αρχετύπων, των οποίων η ουσία με κανέναν τρόπο δεν μετέχει στην ύλη από την οποία και έχει χτιστεί κάθε τι το γήινο. Τα αρχέτυπα όμως, ρίχνοντας τη σκιά τους στα άδυτα του Άνω Κόσμου, γίνονται αντιληπτά ακριβώς κατ’ αυτόν τον τρόπο: δηλ. ως σκιές. Ο Κάτω Κόσμος είναι ο οίκος των όντων που αποτελούσαν μέρος της υλικής ουσίας. Επομένως αυτή η σφαίρα είναι η κατοικία της ανθρωπότητας, που μπορεί ωστόσο να ανυψωθεί μέσω της λογικής και της φιλοσοφίας και να ξεφύγει απ’ αυτή τη σφαίρα.

Ο πύργος Μπαϊτερέκ. Δημιούργημα επίσης του Βρετανού αρχιτέκτονα Νόρμαν Φόστερ, το εν λόγω μνημείο έχει ως σκοπό του να ενσαρκώσει την παράδοση του μυθικού δέντρου της ζωής και του μαγικού πουλιού της ευτυχίας. Το πουλί αυτό, ονόματι Σαμρούκ, έκανε ένα αυγό, που συμβολίζεται με τη χρυσή σφαίρα που δεσπόζει στην κορυφή του μνημείου. Συμβολίζει επίσης τον Ήλιο, δηλ. το Υπέρτατο Ον.

Αυτό το δέντρο της ζωής δεν είναι παρά το κανάλι μέσω του οποίου τα πνεύματα εγκαταλείπουν τον υλικό κόσμο και προσχωρούν στον κόσμο του Θεού. Είναι μια αντίληψη πολύ βασική για τις μυστικές εταιρείες.

Οι επισκέπτες του μνημείου μπορούν να ανεβούν στην κορυφή του πύργου και να θαυμάσουν από ψηλά την πόλη του Ναζαρμπάγεφ.

Μασονικές κολώνες. Δυο κολώνες και μια άλλη, μεταξύ τους, πιο απομακρυσμένη. Ξεκάθαρος μασονικός συμβολισμός, αφού δεν είναι παρά οι τεκτονικές κολώνες Γιαχίν και Βοάζ. Φυσικά εύκολα μπορεί κανείς να καταλάβει ότι και ο ίδιος ο Ναζαρμπάγεφ είναι μασόνος.

Το προεδρικό μέγαρο. Χτισμένο σε θέση ώστε να δεσπόζει μες στην πόλη, το προεδρικό μέγαρο βρίσκεται στο τέλος της τελετουργικής οδού που ξεκινάει από τον πύργο Μπαϊτερέκ. Τεράστιος θόλος βρίσκεται στην κορυφή του και συμβολίζει τη θηλυκή αρχή, αντίθετα από την ανδρική αρχή που με τη σειρά του συμβολίζει ο πύργος Μπαϊτερέκ.
Το κέντρο ψυχαγωγίας. Αυτό το πολύ παράξενο κτίριο, έργο επίσης του Νόρμαν Φόστερ, φιλοξενεί σε χώρο μεγαλύτερο από 10 γήπεδα ένα εσωτερικό πάρκο, μια πελώρια αγορά, δρόμους για περίπατο, ένα ποταμάκι όπου θα πλέουν βάρκες, μίνι γκολφ και μία πλαζ. Πολλοί συγκρίνουν αυτό το κτίριο με τον ίδιο τον Ναό του Σολομώντα.

Άλλα έργα που σχεδιάζονται για την Αστάνα είναι: η Κεντρική Αγορά, οι Ασύμμετροι Πύργοι και το Στάδιο «Παντεπόπτης Οφθαλμός».

Συμπέρασμα. Ενώ τα μέλη της παγκόσμιας ελίτ υλοποιούν τους όρους που απαιτούνται για την ένωση του κόσμου υπό μία κυβέρνηση, παντού στον κόσμο δείχνουν τα σύμβολα της εξουσίας τους. Το γεγονός ότι ο απλός πληθυσμός δεν έχει ιδέα τι συμβολίζουν στην πραγματικότητα όλα αυτά τα δημιουργήματα είναι και ο βασικός λόγος που τα σχέδιά τους προχωρούν χωρίς εμπόδια. Σχέδια αιώνων. Ο Μένλι Χολ έγραψε το 1918:

«Όταν η μαφία κυβερνά, τότε τον άνθρωπο τον κυβερνά η αμάθεια. Όταν η εκκλησία κυβερνά, τότε τον άνθρωπο τον κυβερνά η δεισιδαιμονία. Όταν όμως κυβερνά το κράτος, τότε ο άνθρωπος κυβερνιέται από τον φόβο. Προτού οι άνθρωποι αρχίσουν να ζουν σε αρμονία, θα πρέπει η αμάθεια να μετατραπεί σε σοφία, η δεισιδαιμονία σε πίστη και ο φόβος σε αγάπη».
Alien
(μετάφραση κειμένου: Ησαΐας Κωνσταντινίδης)στις συντεταγμένες αυτές υπάρχει μια πεντάλφα που φαίνεται και απο το google earth και αυτή στο Καζακστάν
Τόσο τυχαία όλα πια!!!!
52.4801592418, 62.1855313775

Εδώ και η φώτο http://postimg.org/image/lcxa81oo3/
ΠΗΓΗ
ΤΟΜΕΑΣ "ΑΡΧΙΔΑΜΟΣ": ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ - ΕΜΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΗΓΕΤΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΣΤΑΝΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ
Religious leaders discuss peace and war
Islamic, Jewish and Christian religious leaders met in Astana, Kazakhstan on Tuesday for a meeting to discuss what role religion can play in international peacemaking and fighting terrorism.
The congress of world and traditional religions, hosted by the President of Kazakhstan, Nursultan Nazarbayev, met to discuss ways in which inter-religious tension could be reduced.
Delegations representing various directions of the three major world religions - as well as traditional national religions - attended the congress.
In an address to delegates, Nazarbayev said "the word of God is the only tool of peace and hope" in what he called a "chaotically changing world". 
He added: "Unfortunately we see that in the contemporary world the capacity of religion to mobilize people to political actions is not always used for good deeds."
Leaders and delegates attending the conference vowed to ensure that the fight against terrorism does not become a war against cultures - and named eliminating poverty, unemployment, extremism, intolerance, hatred and discrimination as top international priorities.
The Congress of Leaders of World and Traditional Religions
Palace of Peace and Accord holds a special place in a unique architectural ensemble of the Kazakhstani capital. This building is unique not only architecturally but also in its very spirit. The Congress of Leaders of World and Traditional Religions usually takes place under the roof of the Palace of Peace and Accord.

https://www.youtube.com/watch?v=xmvq6yXxqAo
https://www.youtube.com/watch?v=Y_EiUi5-08U
https://www.youtube.com/watch?v=txyZRo1KfJQ
Συνέδριο των Ηγετών Παγκόσμιων και Παραδοσιακών Θρησκειών

Ο διαθρησκευτικός κόσμος, η ειρηνική συνεργασία μεταξύ των εθνοτήτων, η ισορροπία ανάμεσα στην παράδοση και την καινοτομία, συμπεριλαμβανόμενα στο κοινωνικό-πολιτιστικό περιβάλλον, αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την οικοδόμηση μιας κοινωνίας των πολιτών και την διατήρηση του κράτους.

Η πολιτική στον τομέα των θρησκευτικών σχέσεων, επιδιωκόμενη μέσω της Δημοκρατίας του Καζακστάν, είναι χτισμένη εν όψει του γεγονότος ότι η ανάπτυξη της κρατικής υπόστασης του Καζακστάν είναι στο πλαίσιο των παγκόσμιων διαδικασιών της νεότητας.

Στις 23-24 Σεπτεμβρίου του 2003 στην Αστανά με πρωτοβουλία του προέδρου της Δημοκρατίας του Καζακστάν Ν. Ναζαρμπάγιεφ διοργανώθηκε το πρώτο Συνέδριο των ηγετών των παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών. Ανάλογα αυτού του φόρουμ στον κόσμο δεν υπάρχει.

Για πρώτη φορά συγκεντρώθηκαν οι ηγέτες των παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών.

Στο πρώτο διαθρησκευτικό φόρουμ συμμετείχαν οι εγκυρότεροι εκπρόσωποι του Ισλάμ, Χριστιανισμού, Ιουδαϊσμού, Σιντοϊσμού, Ινδουισμού, Βουδισμού. Εκπροσωπήθηκαν όλοι οι κλάδοι του χριστιανισμού, συμπεριλαμβανομένη Ορθοδοξία, Καθολικισμός, Προτεσταντισμός, τα κύρια χαρακτηριστικά της ισλαμικής σκέψης και οι εκπρόσωποι των Σουνιτών και Σαϊτών, του Ιουδαϊσμού και άλλων ασιατικών θρησκειών.

Σε αυτή την εκδήλωση συμμετείχαν εξέχοντες πολιτικοί όπως ο υπουργός Δικαιοσύνης - Ειδικός Αντιπρόσωπος του βασιλιά της Σαουδικής Αραβίας A.Al-Sheikh, ο Υπουργός των Waquf – ειδικός απεσταλμένος του προέδρου της Αιγύπτου κ. Μ. Zaqzouq, πρώην πρωθυπουργός της Ιαπωνίας C.Chata, ειδικός αντιπρόσωπος του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ V. Sotirov.

Η αναμφισβήτητη επιτυχία της πρωτοβουλίας του Καζακστάν για το διαθρησκευτικό φόρουμ ήταν μια αντιπροσωπευτική σύνθεση και το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων στο Συνέδριο.

Το Συνέδριο έγινε μια σημαντική συμβολή στην παγκόσμια διαδικασία του διαθρησκευτικού και του διαπολιτισμικού διάλογου. Τοφόρουμ αντανάκλασε τις προσπάθειες της διεθνούς κοινότητας να ξεπεραστούν η κρίση των πολιτισμών, και οι συγκρούσεις που βασίζονται στις πολιτισμικές και θρησκευτικές διαφορές, και την οικοδόμηση ενός ανεκτικού, σταθερού κόσμου με σταθερή ανάπτυξη.

Στο φόρουμ αυτό επικρατούσαν μια ατμόσφαιρα της αμοιβαίας κατανόησης και της ανεκτικότητας, ορθή ομιλία των συμμετεχόντων χωρίς κατηγορίες, καλή θέληση και ένα ειλικρινές ενδιαφέρον των θρησκευτικών ηγετών στο πλαίσιο του διαλόγου που αναφέρεται στην αναγνώριση της σημασίας του διαλόγου των θρησκειών για την ανάπτυξη της παγκόσμιας κοινότητας.

Η επιτυχία του φόρουμ έφερε ορατό πολιτικό μέρισμα στο Καζακστάν, συνέβαλε στην ενίσχυση της θετικής εικόνας στη διεθνή σκηνή ως κράτος δεσμευμένο για την ενεργή ειρηνική πολιτική. Το φόρουμ κατέδειξε την αποτελεσματικότητα του Καζακστανικού μοντέλου, θρησκευτική και εθνική αρμονία.

Στο τέλος της εκδήλωσης οι ηγέτες των παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών έχουν δηλώσει ότι ο διάλογος των θρησκειών θεωρείται ως ένα από τα πιο σημαντικά μέσα για την προώθηση της ειρήνης και της αρμονίας μεταξύ των λαών και των εθνών υποστηρίζοντας τις διεθνές προσπάθειες για την προώθηση του διαλόγου μεταξύ των πολιτισμών. Οι συμμετέχοντες επαναβεβαίωσαν τη δέσμευσή τους να συνεργαστούν για την προώθηση των πνευματικών αξιών και πολιτιστικού διαλόγου για την διασφάλιση της ειρήνης στη νέα χιλιετία, δήλωσαν να ασκήσουν κάθε προσπάθεια προκειμένου να αποφευχθεί η χρήση των θρησκευτικών διαφορών ως μέσο του μίσους και σύγκρουσης, και να αποφευχθούν μια παγκόσμια σύγκρουση των θρησκειών και των πολιτισμών.

Οι ηγέτες και οι ανώτεροι εκπρόσωποι των παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών, εκφράζοντας μια κοινή αντίληψη για την ανάγκη να συνεχίσουν τον εποικοδομητικό διάλογο για διάφορες θρησκείες έχουν αποφασίσει να διεξάγουν τα συνέδρια των ηγετώνπαγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών σε τακτική βάση και να δημιουργήσουν ένα μόνιμο όργανο του διεθνούς διαλόγου τωνθρησκειών - η Γραμματεία του Συνεδρίου και να πραγματοποιήσουν στις 12-14 Σεπτεμβρίου του 2006 το δεύτερο φόρουμ και πάλι στην Αστανά.

Η απόφαση αυτή αποδεικνύει τη διεθνή αναγνώριση του ρόλου και της θέσης της χώρας μας παγκοσμίως και επιβεβαιώνει την επιτυχία της οργάνωσης αυτού του φόρουμ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η πρωτοβουλία του Καζακστάν να συγκαλέσει το διαθρησκευτικό φόρουμ για πολυμερή διάλογο και τις συλλογικές λύσεις για τη μείωση των εντάσεων στον κόσμο, έχει αναγνωριστεί διεθνώς και ευρέως, υποστηρίζεται από μέλη της διεθνούς κοινότητας και έδωσε την κατάλληλη απάντηση στις σύγχρονες προκλήσεις. Ανοίγει νέους ορίζοντες για τη χρήση των τεράστιων δυνατοτήτων παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών, προκειμένου να ενισχυθεί η ειρήνη και αρμονία μεταξύ των λαών.

Στις 12-13 Σεπτεμβρίου του 2006 στην Αστανά διοργανώθηκε το ΙΙ Συνέδριο των ηγετών παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών, υπό την προεδρία του Προέδρου της Δημοκρατίας του Καζακστάν Ν. Ναζαρμπάγιεφ, το Συνέδριο έγινε στο νέο, ειδικά κατασκευασμένο για το φόρουμ χώρο «Παλάτι της ειρήνης και της αρμονίας.»

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν 25 από τους θρησκευτικούς ηγέτες (εκ των οποίων 7 - οι εκπρόσωποι του Ισλάμ, 7 - του Χριστιανισμού, 4 εκπρόσωποι του βουδισμού, 2 - του Ιουδαϊσμού, από 1 εκπρόσωπο του Σιντοϊσμού, Ταοϊσμού, Ινδουισμού, και οι αρχηγοί των 2 διεθνών θρησκευτικών οργανισμών) και 14 τιμώμενα πρόσωπα από 26 χώρες της Ευρώπης, Αμερικής, Ασίας, Αφρικής και της Μέσης Ανατολής. Συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ανήλθε σε περισσότερα από 160 άτομα. Για πρώτη φορά στην Αστανά έφθασε η αντιπροσωπεία από τη Λιβύη, την Ταϊλάνδη, την Αρμενία, τη Νότια Κορέα, καθώς και άλλων διεθνών επικεφαλής των θρησκευτικών οργανώσεων από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ελβετία.

Στο φόρουμ συμμετείχαν εξέχοντες πολιτικοί, οι προϊστάμενοι των διεθνών οργανισμών και κρατών.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό το γενικό θέμα «Η θρησκεία, η κοινωνία και η διεθνή ασφάλεια» σε δύο κατευθύνσεις: «Η θρησκευτική ελευθερία και σεβασμός των οπαδών των άλλων θρησκειών» και «Ο ρόλος των θρησκευτικών ηγετών στην ενίσχυση της διεθνούς ασφάλειας.»

Μετά το συνέδριο, οι συμμετέχοντες ενέκριναν μια κοινή συμφωνία που καλεί τους εκπροσώπους όλων των θρησκειών και εθνικών ομάδων για την πρόληψη των συγκρούσεων με βάση τις πολιτιστικές και θρησκευτικές διαφορές. Το έγγραφο αυτό αντανακλά την παγκόσμια ανάγκη για την αντικατέστη της «ιδεολογίας της αντιπαράθεσης» με «μια κουλτούρα ειρήνης.»

Στις 1-2 Ιουλίου του 2009 στην Αστανά έγινε το Τρίτο Συνέδριο των ηγετών των παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών.

Το συνέδριο παρακολούθησαν πάνω από 60 αντιπροσωπείες από τις τρεις διαφορετικές περιοχές και παραδοσιακές θρησκείες του κόσμου, τιμώμενα πρόσωπα καθώς και οι εκπρόσωποι από διεθνείς οργανισμούς - ΟΗΕ, ΟΑΣΕ, UNESCO και η Οργάνωση Ισλαμικής Διάσκεψης.

Στο συνέδριο συμμετείχαν εξέχοντες πολιτικοί και δημόσια πρόσωπα, όπως ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ, ο Γενικός Διευθυντής του Ευρωπαϊκού Κλάδου του ΟΗΕ S. Ordzhonikidze, ο Γενικός Γραμματέας του ΟΑΣΕ M.P. de Brichambaut, ο Υπουργός Εξωτερικών της Ισπανίας M.A. Μορατίνος, ο πρώην πρωθυπουργός Νορβηγίας Κ. Bondevik, ο γερουσιαστής της Γαλλικής Δημοκρατίας Εmri de Montesquiou, ο διευθυντής της Γραμματείας της Συμμαχίας των Πολιτισμών του ΟΗΕ Μ. Scheuer, κλπ. Επίσης, κατά την επίσημη επίσκεψη στο Καζακστάν, στο συνέδριο έγινε η ομιλία του ισραηλινού πρόεδρου Σιμόν Πέρες.

Σήμερα εργαζόμαστε πάνω σε διάφορα θέματα της θεσμοθέτησης και ενοποίησης του νομικού καθεστώτος του Συνεδρίου των ηγετών παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών, ώστε να αρχίσει να λειτουργεί ως διεθνής οργανισμός σε συνεχή βάση.

Στις 2-3 Δεκεμβρίου του 2009 στην Αστανά υπό την προεδρία του επικεφαλής της Γραμματείας του Συνεδρίου του Κ. Τοκάεβ έγινε η IX συνεδρίαση της Γραμματείας του Συνεδρίου των ηγετών παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα σχετικά με τις δραστηριότητες της Γραμματείας, με την επιφύλαξη και την ημερήσια διάταξη, καθώς και το χρονοδιάγραμμα της IV Συνεδρίασης των ηγετών παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών. Λαμβάνοντας υπόψη τις προτάσεις της Γραμματείας της συνεδρίασης αποφασίστηκε η σύσταση μιας ομάδας εργασιών για να προετοιμαστούν το σχέδιο ημερήσιας διάταξης και τα αποτελέσματα του IV Συνεδρίου, να οριστεί η ημερομηνία και ο τόπος διεξαγωγής της Χ διάσκεψης της Γραμματείας του Συνεδρίου των ηγετών παγκόσμιων και παραδοσιακών θρησκειών, τον Σεπτέμβριο του 2011 στην Αστανά.

Δεδομένου του γεγονότος ότι η θρησκευτική ποικιλομορφία στο Καζακστάν δεν επιτρέπει να την χαρακτηρίσει ως μια χώρα με την απόλυτη κυριαρχία μίας θρησκευτικής παράδοσης, ο σκοπός του συνεδρίου ήταν η προώθηση μιας κουλτούρας διαλόγου και δημιουργία ενός ευνοϊκού περιβάλλοντος για την θετική μη αμφισβητούμενη ανάπτυξη της θρησκευτικής ζωής τόσο μέσα στη χώρα αλλά και πέρα από αυτήν.



http://end-artemis-sorra-cyprus.blogspot.com.cy/2013/10/blog-post_3315.html