Τρίτη, 30 Ιουνίου 2015

Ο κόσμος πλήρως απελευθερωμένος, ενωμένος, πέρα από περιχαρακώσεις αριστερού και δεξιού, δήλωσε ένα βροντερό ΟΧΙ στα μνημόνια, ΟΧΙ στους Ευρωφασίστες. ΔΕΙΤΕ ΠΛΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.


Πάρα μα πάρα πολύ κόσμο είχε στο Σύνταγμα σήμερα. Ο κόσμος πλήρως απελευθερωμένος, ενωμένος, πέρα από περιχαρακώσεις αριστερού και δεξιού, δήλωσε ένα βροντερό ΟΧΙ στα μνημόνια, ΟΧΙ στους Ευρωφασίστες.

ΔΕΙΤΕ ΠΛΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.


Από ότι λένε μετά μανίας οι "ειδικοί" στα κανάλια, το ΟΧΙ εγώ ο "μικρούλης" Έλληνας θα το πληρώσω ακριβά, θα γίνει η ζωή μου κόλαση ..
Έτσι όπως το βλέπω όμως,

αν πω ΝΑΙ είναι σαν να δίνω στους Ευρωπαίους και διεθνείς νεκροθάφτες την άδεια να με θάψουν ζωντανό, σαν να επιτρέπω στους ευρωκανίβαλους να κατασπαράξουν τα παιδιά μου, σαν να δέχομαι οι διεθνοαλήτες να ρημάξουν το σπίτι μου, το σπίτι του γείτονα μου, του φίλου μου ..
Έτσι όπως το βλέπω, το πρόβλημα τους δεν είναι η κυβέρνηση της χώρας μου, αλλά η "αυθάδεια" μου να ρίξω, πέντε μήνες πρίν, την εδώ φωνή του αφέντη-Σόϊμπλε, το "θράσος" μου να προσπαθήσω να σηκώσω κεφάλι .. Και αυτό το θράσος θα προσπαθήσουν να το τσακίσουν, να το λιώσουν, προς γνώση και συμμόρφωση των όποιων άλλων ..
Είναι αλήθεια πώς από την μεταπολίτευση και μέχρι τις μέρες μας έκανα πολλά λάθη .. Επέτρεψα με την ψήφο μου να κυβερνήσουν άνθρωποι είτε ακατάλληλοι στην καλύτερη περίπτωση, είτε απατεώνες στην χειρότερη .. Άνθρωποι πού κατέστρεψαν την χώρα μου και τους πολίτες της ..
Όμως αυτό το ήξεραν και το έβλεπαν τα υψηλά αφεντικά της Ευρώπης, όπως παραδέχθηκαν τώρα τελευταία, και αν δεν το ήξεραν φρόντισε να τους ενημερώσει ο Αλογοσκούφης πριν δέκα περίπου χρόνια .. Παρόλα αυτά όμως, για κάποιο άγνωστο (?) λόγο εξακολούθησαν να τους ανέχονται και να τους στηρίζουν ..
Και ναί μεν τα λάθη πληρώνονται, αλλά έτσι ?? Εκμηδενίζοντας την χώρα μου και εξαθλιώνοντας τον λαό της ? Γιατί "αγαπητοί" μου αφέντες της Ευρώπης δείχνετε τέτοια σκληρότητα στα λάθη μου ? Γιατί ξεχνάτε την μεγαλοψυχία που έδειξε η Ευρώπη και ο κόσμος όλος απέναντι στα δικά σας "λάθη" μερικές δεκαετίες πρίν, και η οποία επέτρεψε στην χώρα σας να γίνει αυτό που είναι σήμερα ? Γιατί ξεχνάτε ότι τα δικά σας "λάθη" απέναντι στην χώρα μου δεν τα έχετε πληρώσει ακόμα, εξήντα χρόνια μετά ? Στο κάτω-κάτω τα δικά μου λάθη ήταν οικονομικής φύσεως ΜΟΝΟ, δεν κόστισαν και την ζωή σε μερικές δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους ..
Άρα λοιπόν ναί, μπορεί Ευρωπαίε και Διεθνή μου αφέντη να έχετε την δύναμη να ρημάξετε την χώρα μου, ναί, μπορεί να έχετε την δύναμη να με λιώσετε εμένα και μερικά ακόμα εκατομμύρια πατριωτών μου, ναί, έχετε την δύναμη να κάνετε την ζωή μου κόλαση ..
Όμως ΟΧΙ, δεν περιμένω "κατανόηση" από εσάς, γιατί θα έπρεπε να είχατε ήδη εκτιμήσει τις προσπάθειες των Ελλήνων πέντε χρόνια τώρα ..
ΟΧΙ, δεν περιμένω έλεος από εσάς, γιατί πέντε χρόνια τώρα δεν λυπηθήκατε μικρά παιδιά που λιποθυμούν από την πείνα, ανθρώπους που κοιμούνται στα παγκάκια και τρώνε στα συσσίτια, ηλικιωμένους που ξυλιάζουν από το κρύο τον χειμώνα ..
ΟΧΙ, δεν περιμένω να νοιώσετε οποιουδήποτε είδους ντροπή για το πού φτάσατε την χώρα μου με τούς λάθος συντελεστές και υπολογισμούς σας ..
Κάντε λοιπόν ότι θέλετε, αλλά Ο Χ Ι , τουλάχιστον δεν θα το κάνετε με την έγκριση μου ..

C+P